Jag bara råkade

 

 

okej jag gjorde en smygare (a) jag både vägde mig lite snabbt imorse och mätte midjan idag. Bara för att se att det verkligen händer något för jag kan inte se det själv lika tydligt som jag kunde sist. Det visade sig att jag både gått ner 1,2 kilo plus 2 cm i midjan på bara typ 5 dagar eftersom jag bara kört stenhård GI i 4 dagar.. Jag blev lite besviken på cm men jag märkte även att jag fick den roliga veckan idag och eftersom jag både går upp i vikt och blir mer svullen så är jag skitnöjd eftersom jag vet att det försvinner om några dagar ;) NU SKA JAG VERKLIGEN GE ALLT !!!!!  Den sista februari vill jag se minst 3 kilo bort vilket borde vara ganska enkelt eftersom jag redan gått ner halva :D

 

åh jag e sååå glad så glad så glad :D

 

 


Kommentarer
Postat av: Emma

GREAT :D duktig du är gumman!

2009-02-03 @ 13:03:55
URL: http://ev-itsmylife.blogspot.com
Postat av: Nypan

"Vägde mig lite snabbt". Haha visar vågen annorlunda om man väger sig snabbt eller noga? :P Lät lite kul bara :D Keep on going girl, you´ll make it! =) Kramen

2009-02-06 @ 18:46:58
URL: http://nyyypan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0