förväntningar

Nu har jag myyyycket energi uppe känner jag. Jag skulle lätt kunna gå samma runda igen. Dock ska jag inte göra det, vill inte plåga kroppen hahaha! Men så här pigg och "icke-trött" har jag inte vart på evigheter. Jag har GI att tacka för det. Sen jag började med GI igen så har jag blivit piggare, snyggare (hahahahah) och smalare.

Nu vill jag bara att dagarna ska ruuuusa iväg så man får ställa sig på vågen och dra måttbandet runt kroppen igen för att se om allt slit, svett och tårar har gjort någon betydelse! Har ni aldrig vart helhjärtad på bantning, träning, mätning och så så fattar ni inte känslan av att se några kilon lättare eller några cm smalare. DET är lycka! haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

Välkommen i godisfria klubben ;)

2009-02-05 @ 22:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0