dagens träning



JAg tränade idag men kände inte för något drastiskt då jag fortfarande inte har allt för mkt energi. Det blev först Stretch & relax med iFORM. Första gången jag använde den så jag kollade mest igenom den. Körde några övningar för att sedan gå till Yogan. Hela programmet är ca en timme men jag körde bara 15 minuter drygt. Dagens träning idag blev alltså cirka 30 minuter. Inte det bästa men jag lever trots allt på mindre än 500 kalorier om dagen. Jag tror därför att jag tränat tillräckligt idag ;)

Nu har även dag 2 gått och jag har mått dåligt idag med MEN inte alls lika illa som igår. Jag ser dock inte fram emot imorgon då jag hört av många att dag 3 är värst. Men jag hoppas att jag överlever ;) Man måste se framåt right? haha

hur mår ni idag? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0