Cambridge dag 5

Detta händer dag 5:
Du känner en lätthet i kroppen och en har en känsla av välbefinnande. Hungerkänslorna försvinner helt för många. Normalt använder kroppen glykogen som energi till bl a hjärnan, men under fettförbränningen utvecklas en annan form av energi till hjärnan, sk. ketonämnen. De bidrar till ovanstående positiva effekter. Viktigt att fortsätta med tre måltider och 3 liter vatten om dagen.

Att man är pigg kan jag hålla med om, att man tappat hungern kan jag hålla med om. BRÄNN FETT är min enda önskan nu ahhaha

Min viktminskning hittills:
Dag 1 : 0 kilo
Dag 2: Minus 1.6 kilo
Dag 3: Minus 2.1 kilo
Dag 4: Minus 0,3 kilo
Dag 5: Minus 0.1 kilo (sammanlagt - 4.1 kilo )

imorgon väger jag mig som vanligt och mäter hela kroppen :) hoppas någon cm är borta iaf


Kommentarer
Postat av: Em

Längtar med spänning efter resultatet=)!!

2009-03-01 @ 13:35:02
URL: http://semlanemm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0