Wii fit och långpromenad

heej!
igår vad jag aktiv må ni tro. Först så gick jag och Emma en långpromenad på 30 minuter runt Österskär. Sjukt fint var det hehe! Roliga vägar häromkring för de är småvägar överallt och fin natur runt omkring. Dessutom så är det inte bara raka, platta vägar utan uppför och nerför och till höger och vänster. Sjukt roliga haha. Då känns en halvtimme plötsligt inte som en halvtimme utan mer en kvart eller så hehe.

Igår kväll provade jag wii fit. Det var sjukt kul faktiskt. Dock svårare än vad jag hade trott men det ger träning så jag ska absolut köpa det i framtiden hehe. Jag såg dock tyvärr vad jag vägde -.- Det var mindre kul haha men jag vägde mindre än vad jag trodde så jag ska väl inte klaga. MEN jag litar inte på den så mkt faktiskt. Man ska väga sig på samma våg hela tiden så det blir även min våg i fortsättningen jag kommer att lita på ;) hehe

Idag lördag kommer de bli fest så jag syndar lite men det har jag tränat bort till veckan då jag ska rida igen hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0