Motion och nyttig mat

Först vill ja bara säga förlåt för dålig uppdatering asså. Det ska bli ändring på det från och med nu. Jag ska försöka blogga iaf 2-3 inlägg om dagen och fler bilder. Det blir att jag inte lägger in några bilder när jag knappt fotar mig själv men förstår att de är skittråkigt att läsa annars HAHAHA så ja SKA bättra mig :)

tänkte uppdatera lite snabbt om vad som hänt igår och idag hittills.
   
Igår blev det en visit från min kompis Sara så det blev ingen ridning då eftersom jag ville vara social med henne. Dock satt jag inte och latade mig för det. Jag, Sara och syrran gick på stan och shoppade i 3 timmar. Det innebär att man även gick i 3 timmar. Man hade skapligt ont i fötterna ska ni veta.


När vi kom hem så lagade jag och Sara en god räksallad som innehöll mycket ¨smått och gott. Det var räkor, sallad, rädisor, avokado, paprika, tomat, gurka och ärtor. Mycket gott måste jag säga. Till det drack vi citronvatten som jag för övrigt ska börja dricka varje dag. Vatten är sjuuukt underskattat!

Efter maten sjöng vi massa singstar och man sjunger verkligen med magen haha så man borde ha bränt några kalorier då också ;) Sen gick vi en långpromenad för att jag skulle kunna fota lite blommor till mitt herbarium. Hittade faktiskt typ 5 blommor så det var ju perfekt! Det blev en runda på 60 minuter vilket var mycket skönt faktiskt. Vi avslutade kvällen med massa goda frukter, citronvatten och filmen Twilight (ja jag har sett den flera gånger nu men den är lika bra varje gång...)




Idag har jag redan hunnit varit på en långpromenad och käkat bra frukost. Gick med Sara till bussen så vi gick dit och jag cyklade hem. Sjukt skönt att veta att man gjort ngt bra redan och de flesta har knappt gått upp ännu haha. Ikväll ska jag rida också faktiskt. Vill rida idag :) Så jag ska ta med kameran oh fota henne tänkte jag hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0