Stockholm

Hejsan. Det har varit dåligt med inlägg här känner jag men jag har inte haft tillgång till internet så bra eftersom Emma inte har trådlöst och denna sitter Emma vid så det blir typ ett inlägg per dag haha.

I måndags red jag iaf,
tisdagen åkte jag ner till Emma så det blev bara vardagsmotion i form av promenader och bära massa packning hehe
Onsdagen gick jag och charlotte på Ullared i flera timmar plus att vi gick från diggiloo ner till centrum igen vilket borde ha varit någon km och sedan bar man såklart på all packning där med :P
Torsdagen var mer slapp. Gick bara till och från tåg, buss och bil
Idag fredag ska jag och Emma ut på en liten promenad nu och senare i eftermiddag ska jag prova wii fit. Kommer såklart med en liten sammanfattning av det ifall ni vill :)

hörs senare :)
kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0