Rensa tankar i stallet

Idag tog jag med Boyen till stallet. Ville promenera idag och därför så gick jag med honom istället för att cykla, vilket hade gått snabbare ;) haha men men. I alla fall red jag inte idag. Hon har fått en liten spricka i hoven som jag inte ville göra värre då hovslagaren ändå kommer imorgon. Tog in henne och borstade henne ordentligt i 2 timmar istället. Jag tvättade först bort leran från hennes ben och sedan borstade jag igenom hela henne minst 3 gånger. Hon bara stod och njöt hehe. Jag ryckte även hennes man och hon var mycket enkel att göra det på. Hon bara stod stilla och håret lossnade enkelt. Egentligen vill jag ha längre man på henne men fint om den är jämn, den hinner växa ut snabbt ;)

här är innan jag började borsta henne. Hon är alldeles lerig som ni ser haha

Gick sedan hem igen och shit om det var jobbigt. Det är så kvavt och äckligt i luften och varmt blev det. Men jag fick mig en rejäl motion idag också. Det känns i ben, mage och rumpa kan jag säga. Kanske att jag gör ett litet yogapass ikväll eller om jag sätter mig på motionscykeln lite. Kommer hinna bli rastlös om inte annat haha.

Det var min motionsdag det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0