Motionstisdag


Idag har jag varit aktiv må ni tro. JAg var först ut med Boyen på en morgonpromenad. Han har varit lite hängig idag så vi gick inte så långt. Sen kom syrran över så vi var till stallet för att visa henne Docka. Efter det åkte vi till mamma och där fick man mat ( man måst eju fylla på kistan också haha) När jag kom hem åkte jag direkt till stallet och red Docka. Blev en halvtimme på banan. Roligt eftersom hon är så extremt pigg och go nu hehe! Fixade lite i stallet och gick sedan en powerwalk hem sen. Det är ungefär 1-2 km hem så det var perfekt avslut på dagen!

Imorgon ska jag självklart till stallet igen :) Ska fixa hagen imorgon tänkte jag.

Intressant att se till veckan om jag gått ner ngt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0