Måndag



såhär ser min näsa ut för tillfället haha! Jag har inte ont men det är irriterande haha! Hoppas det är soligt imorgon så att jag kan ha solbrillor på mig. Folk kommer ju tro att jag har blivit misshandlad hahah! -.-

Jag kommer iaf vara i full gång idag. Jag packar och ränner runt nu, jag tänkte träna yoga senare för att försöka mjuka upp ryggen lite och sen får jag se om jag hinner rida idag. Blir issåfall bara en skrittrunda på asfalt idag. Mest för att jag inte vill rida förbi hingsten när hon är brunstig och då blir är både skog och banan utesluten haha. Men asfaltsridning är bra för hennes senor så ja ;) Det blir nog bra.

Nu måste jag fortsätta packa och fixa haha. Inte bara detta inte. Jag försöker verkligen ta med det jag tror jag faktiskt kommer att använda men eftersom jag åker hem först på lördagen så är det mycket kläder som ska tas med och jag måste ha ngt att kunna välja på också ;) Sen tar jag med träningskläder ifall emma vill springa eller ngt sånt :D haha. Här har jag verkligen tänkt på allt ;) HÅLL tummarna för att mina kläder från Gina hinner komma också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0