Madde motionerar mera


Jag har varit hemma från skolan idag, sov över. Vaknade inte när klockan ringde (eller hörde den inte rättare sagt...) men jag har inte legat på latsidan för det. Jag har städat hela mammas lägenhet. Dvs 84 kvadrat. Det tog 4-5 timmar och jag var helt slut efteråt haha. Jag plockande undan saker, slängde skräp, möblerade om lite granna, damsög, vek tvätt och torkade golv. Nu ska det smaka gott med lite mat kan man säga hehe! Tuff städning innebär minus ca 280 kalorier i timmen. 280 x 5 =1400 kalorier förbrännt idag :) (Källa: aftonbladet.se ) Mitt intag av mat idag har varit ett äpple och en fullkornssmörgås med mjukost och vatten. Kanske en 200 kalorier?

På kvällarna har jag gjort en 50 sit-ups ungefär också. inte många men bättre än inga eller hur?! Nu ska jag klara detta hörrni :D jag skaaaa

Kommentarer
Postat av: Jessica

borde det inte vara dags för vägning snart??

2009-08-28 @ 10:09:22
URL: http://www.jessicab87.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0