liten uppdatering

Idag har det varit dåligt med träning men bra med "vardagsmotion" jag har varit ute med boyen, städat massa hemma i några timmar och sen har jag käkat bra mat också. Sallad till både lunch och middag ;) Inte illa för Madde. Ni ska veta att jag slutat med godis, chips (och allt det...) dricker inte läsk och jag äter ingen snabbmat. IT FEELS GOOD nanananana

hehe :D

idag blir det ingen träning alls. hinner inte eftersom jag ska till mamma nu. kankse jag orkar träna yoga en halvtimme där? får se, skivorna åker med iaf hehe!

hoppas ni mår bra :D
kram

Kommentarer
Postat av: kim

jobba på:)

men tänk på att inte vara för hård,ett MÅSTE att kunna unna sig något gott ibland annars e det lätt att man ger upp för det blir tråkigt.

härligt att du rider:)något jag själv skulle kunna tänka mig att göra igen.



kämpa kämpa

2009-08-23 @ 19:43:17
Postat av: Madde svarar

*Kim: nej jag vet, jag unnar mig saker ibland samtidigt som jag måste vara hård på mig själv för annars blir det att jag slinker iväg med ngt där, stoppar i mig ngt här så poff är man tillbaka till gamla vanor haha.. jag försöker tänka att jag det inte gör ngt om jag råkar äta kolhydrater eller om jag smakar godis ngn gång.. hellre det än tvärtom ;)

2009-08-24 @ 20:40:25
Postat av: kim

de låter bra:)

2009-08-27 @ 00:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0