Hejdå kilon !!

Nu mina vänner haha! NU är jag igång på allvar. ALLVAR !!!! haha. Har idag köpt en häst :) Har sagt det förut här tror jag men nu säger jag det igen. Det är en C-ponny på 23 år som jag har ridit och haft som sköthäst förut men som nu är MIN !! hehe. Det känns hur bra som helst och jag kommer nu vara i stallet varje dag, rida minst 5 dagar i veckan och jag kommer cykla eller gå dit varje dag också. SNACKA om motion för lilla mig eller hur?!

Jag kommer självklart väga mig och mäta mig nu. Start imorgon och sedan en gång i månaden :) Hoppas det går nu denna gången hehe

Kommentarer
Postat av: Jessica

spännande!!!! ska bli roligt att se vad det blir för resultat! Bra att du mäter dej så du inte bara kollar på vågen, blir ju lite muskler av sånt där arbete också!

2009-08-02 @ 22:23:50
URL: http://www.jessicab87.blogspot.com
Postat av: Maria

Oj 23 år, hur gammal blir en häst, är inte så kunnig på sådna djur.

2009-08-04 @ 20:02:06
URL: http://iamiamaria.blogg.se/halsa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0