Yoga med Blossom

 
Havregrynsgröt med rivet äpple, proteinpulver med smak av choklad.

Vaknade vid halv 8 imorse. Började med att äta en riktig frukost. Gjord av havregrynsgröt med rivet äpple och kanel på. Kanel är jättebra för förbränningen om ni inte visste det ;) så var inte sparsam med kanelen höhö.
Jag har börjat äta mitt proteinpulver igen. Det är inte så vidare gott men det är nyttigt. Får tänka på det haha. Jag kokade även ett ägg som jag åt. Gott och mkt proteiner ...


Efter frukost tränade jag denna dvd. Hela skivan är 84 minuter lång och det var det passet jag körde. Sist jag provade denna körde jag inte klart pga av något (som jag inte minns nu...) haha. Det var i alla fall extremt jobbigt pass. Många jobbiga ställningar och man märker att man inte är fullt så stark som man borde vara men det kommer ; )



Som ni ser är det inte så lätta ställningar alla gånger haha! Dock kunde jag göra allt förutom dessa två stälningar. Det kommer väl det också hoppas jag haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0