hårdträning

Hejsan!

 

 

Solen lyser idag och jag har det uuunderbart ska ni veta. Är på så bra humör att jag skulle kunna jogga hela sverige runt utan att stanna känns det som hehe. Igår kväll tränade jag 75 minuter yoga. Hur skönt som helst. Somnade bra efter det också ska ni veta ;) hehe Man märker redan nu hur magen och låren blir fastare. Då blir det roligare att träna också !

 

Idag när jag vaknade grabbade jag mp3'n och tog med Boyen på en långpromenad. 45 minuter för att vara exakt. När jag satte igång mp3'n kom Ola och Feelgood upp och hej om det gick bra att gå då! Nu ska jag äta något och sen blir det lite skolarbete och så ska jag plantera blommor i eftermiddag tänkte jag :D

 

Lovar att ta kort så klart!

kram på er 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0