en händelserik fredag

Hejsan! Asså snacka om att jag var död igår asså haha. Jag har nog aldrig vart så trött, borta, hängig, tom någon gång! Jag hade dessutom inga problem alls att somna igår kväll efter att jag stängt av datorn, utan sov hela natten och vaknade vid halv 9 imorse. Skööönt ska ni veta!

Idag kom juh ansiktsmaskerna jag vann av Sofia, mina skolböcker kom, jag hämtade ut mitt paket från Cellbes som jag beställde, jag har dessutom städat nu och tvätten hänger i torkskåpet! Nice hehe. Jag ska visa er vad jag fick senare tänkte jag :)

Vad gör ni denna fredag dåå? Är det bara bra med er? :)

Postat av: Sanna

Kul att för en gångs skull vinna en tävling:)

2008-08-15 @ 13:32:54
URL: http://sannie.webblogg.se/
Postat av: sofia

oh hoppas du får en bättre dag !! :D

jag har iallafall haft det bra är lite trött på sistonde :) annars är det fint,

gud vad jag är avis på dej :O iaf på de du beställde värsta snyggt

2008-08-15 @ 13:34:40
URL: http://sofiahassan.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0