Never judge a book by its cover..

Ibland får jag hem en massa reklam, jag kollar igenom men beställer aldrig något. Idag fick jag en katalog från cellbes, vilket är ett företag som säljer kläder, skor och lite till hemmet. Jag tycker att nästan inget av kläderna är min smak (fast jag har hittat tunika där någon gång..) men jag hittade faktiskt lite annat denna gång. Hittade ett par stövlar som ska få följa mina fötter i höst och vinter och sedan fanns även mina skor som jag hittade i våras men som såldes slut innan jag hann få dem :( så dem beställde jag naturligtvis! Och till sist hittade jag även en fin oversize väska! Det gäller att kolla igenom saker och ting ändå! Fynd gömmer sig där ibland tydligen haha.

stövlarna som kostade 249 kronor, hoppas dem är sköna också!

 
de söta marina skorna som såldes slut sist jag beställde dem. Kostar 198 kronor och finns även i svart/vitt


Den krokodilliknande väskan, självklart är det fuskskinn! :) kostade 198 kronor även denna :)

Postat av: Magdalena

Jag har inte ens hunnit använda dom där skorna än, dåligt!

2008-08-07 @ 12:43:48
URL: http://magdalenae.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snygga skor :)

2008-08-08 @ 12:17:59
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Em

för lite extra tips om vad som är värt att införskaffa till hösten titta in på min blogg!

under dagen kommer jag publicera de största trenderna inför hösten, mode mode mode! ;P

nej men, titta in om du är intresserad

MVH Em :P

2008-08-15 @ 11:45:03
URL: http://unknownartist.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0