Biggest loser

JAg sitter och kikar på Biggest loser på kanal 5. För er som inte har sett det förr kan jag säga att det är ett program där överviktiga människor tävlar mot och med varandra och de ska gå ner så mkt som möjligt . En vinnare står i slutet och vinner några 100 000 dollar. Faktiskt ett jättebra upplägg tycker jag. De får rätt kost och rätt träning av experter från alla möjliga håll och de stöttar varandra genom detta. JAg hade själv gärna vart med faktiskt. Fatta vilken möjlighet. Och jag som är envis som en jävla .. ja ngt... jag skulle fan lätt vinna :P haha

nej men ärligt, bra program!


har ni sett?


Ali, den första som vann denna tävling! Ser ni hur bra detta verkligen är?! ååh jag vill också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0