Vriden kroppssyn

kikade runt på aftonbladet.se och fick se denna bild....


En bild på Miley Cyrus. Nu till det värsta. HON ANKLAGAS FÖR ATT VARA FET ?! Alltså vart är denna vrickade värld på väg? Inte undra på att jag känner mig som en fet kossa som inte ens borde få gå ur?! Inte undra på att det blir fler och fler tjejer som får ätstörningar och mår allmänt dåligt på grund av att de aldrig får känna sig tillräckliga. Jag verkligen HATAR denna jävla vrickade utseendefixering som media blossar upp. Förstår de inte att de förstör för så många?! förstår de inte att de faktiskt dödar flickor (och pojkar..) där ute pga detta? Förstår de ingenting?!


Kommentarer
Postat av: Jessica

men va fan, helt sjukt!!!!! lägg på henne 7 kilon och hon skulle fortfarande ha skit het kropp! lite mer höfter och bröst vettu ;) sånt ska man ha!!

2009-06-07 @ 16:27:02
URL: http://www.jessicab87.blogspot.com
Postat av: Maria

Jysses, Fet?? oj oj vad är då jag?? Jo dagen ideal är sjuka, det är okej att vara anorektisk, men inte lite lätt överviktig, då får man blåslampa där bak av alla möjliga.

2009-06-08 @ 09:36:42
URL: http://iamiamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0