Anna Skipper

Nu sitter man här och kollar på Anna Skipper och Du blir va du äter. Hade det varit igår hade jag inte kunnat kolla på det utan att typ skrika av ilska eller gått till kylskåpet och proppat munnen full med mat. Nu går det däremot bra att se all mat. Jag är inte hungrig och jag är inte sugen på att stoppa munnen full med mat heller. Tänk vad lite vatten kan göra?! haha näe men det känns iaf bra att man äntligen kan vara en människa igen och inte känna att man är nära dödsbädden.

Dock ska jag inte sticka under stolen med att jag längtar tills att rena kuren är över då jag får äta annan mat också, ja menar vem vill inte äta mat? men längtan efter det är inte lika stor nu som de senaste dagarna.

Kollar ni på Du blir vad du äter? :)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

alltså jag tål inte den människan :O hon är liksom så himla elak..

2009-02-28 @ 16:01:00
URL: http://mylifeasalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0