Klassfesten

Igår (läs lördagen) var det dags för klassfest i Ljusdal like the old times.. SHIIIIT vad jag hade saknat det där och alla de där människorna. Fan det var de roligaste jag gjort på länge och jag vela inte åka hem någon gång. Den bistra sanningen uppkom imorse när man insåg att man inte gick gymnasiet längre och att jag inte kommer träffa dessa sköna människor på måndag i skolan. Fan ni ska bara veta vilket sammanhållning vi djurvårdare (och skogsare) hade back in the days... och har än skulle jag vilja påstå. Här kommer i alla fall en del bilder som jag lyckades ta under kvällen. Hade kunnat tagit många många fler men vela umgås med folket istället för att titta på dem ;)
 
 

här är innan vi går in till stadt..

  




i väntan på maten...





det var ju skogsare där också ;)

det går segt att ladda upp bilder.. blogg.se krånglar som vanligt haha


Postat av: Jennie

Kul att du börjat blogga igen:) Kramen!!

2011-05-15 @ 20:33:32
URL: http://jennieljungqvist.blogg.se/
Postat av: Majken

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-07-11 @ 02:35:09
URL: http://gravidforsakring.net


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0