Vecka 10

I helgen blev det lite (läs inget) bloggande. SKälet till det är väl att jag inte hade tid hehe. Fredagen gick jag på stan med Sofia och Evelina och vi hade trevligt med massa shopping, fika och lunch. Sen körde jag hem Sofia, skyndade mig hem och matade Kevin och sen drog vi ner till Söderhamn till Barnens Hus för att hämta Tindras nya bilstol. Hem och somnade direkt typ.

Lördagen var vi över till min gamla klasskompis Micke sen gymnasiet och käkade middag och kollade på melodifestivalen. Trevligt med en lugn lördag :) Och mkt god mat bjöd han på också.

Söndagen var mkt lugn.. tränade lite, var till syrran lite, promenerade lite och pysslade lite hemma..

Nu är det vecka 10 vilket innebär sportlov för de flesta.. men inte hos mig. Jag har inga lov :P känn på den ni!

Postat av: Helena

Jag har inte heller sportlov även fast jag pluggar..haha..jag vill också ha lov! :P



sv: nej det har vi verkligen inte! men tiden vara flyger iväg ju! Helt galet.

då ska jag försöka svara på dina frågor :P

1. Just nu har jag 2 jobb, dels jobbar jag som barnflicka ca30h/vecka, ibland mer. Sen jobbar jag som evenemangs värd på Globen, Hovet, Söderstadion och Annexet :) så det är fullt upp!

2. Just nu läser jag företagsekonomi, läser en kurs om organisation och ledarskap just nu och sen börjar jag med marknadsföring :) ska söka in på skola till hösten men mjuk startar just nu. Önskar dock jag hade mer tid att lägga ner på det!

3. Yes jag bor kvar i Sthlm än så länge, får se vad som händer till hösten dock. Du får ta med dig Kevin och komma vettja ;)

4. Sophia är den tjejen jag är barnflicka åt, jag har hennes storasyster också, men hon är på dagis på dagarna. Så jag har Sophia hemma hela dagarna tills hon ska in på dagis.



Hoppas det var svar på dina frågor :)



Hur är det med dig då? Går det bra med skolan och mamma livet? Hur länge är det du har kvar tills du är klar med skolan?

2011-03-07 @ 09:57:41
URL: http://helenawanglov.blogg.se/
Postat av: Malin, Mamma till Zelina ♥:*¨¨*:

hon gör det typ inte längre, kanske blev rädd för att hon trillade och slog sig ett par ggr. jag vet inte. men nu har hon inte ställt sig på ett tag.

2011-03-07 @ 18:15:55
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0