Nya kläder och promenad

Hejsan hoppsan bloggen! Finns du med? ja de verkar så. Nä men allvarligt talat, jag har inget liv utanför blöjbyten och bokläsning just nu. Fattar inte hur jag orkar egentligen. Det är så galet mkt att göra men efter denna vecka blir det lugnare för då är alla fäältstudier och bäcker klara liksom. Då gäller det att vila upp sig inför vecka 12 istället.

Idag var vi in till Hudik en sväng. Gick runt lillfjärden och shit vilket underbart väder. Trodde att Boyen skulle attackera (eller i alla fall morra) åt ankorna där vid fjärden men nej då.. han sa ingenting.. Tittade lite konstigt på dem bara haha!

Samtidigt som jag var där hämtade jag lite kläder av Sara som jag köpte till Kevin. Alla kläder är i väldigt fint skick och i strl 80 , perfekt för där är han snart :)

5 stycken fiiina bodysar :) både långärmade och kortärmade.

 


två par fina byxor också !

Nu blir det lite bokläsning.. hej hej



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0