Fredag kväll

Ikväll blir det parmiddag med Emma och Fredde så det ska bli trevligt. Skönt också att vi ska äta relativ bra mat (Tacos..) då jag såg att jag gått ner 3 kilo på 2 veckor. Och jag har egentligen inte gjort ngt annorlunda än tidigare. JAg tränar varje dag och tänker på vad jag äter men ngt annorlunda är de iaf och GLAD är jag för det hehe.

Jag har precis tränat så jag ska slänga mig in i duschen nu.

hörs ikväll eller imorgon :)
ha en underbar fredag hörrni!

Postat av: Emma Viklund

Gud vad roligt att du gått ner 3 kilo på bara 2 veckor, duktigt! :)



Sv: Bara bra med oss, hoppas allt är bra med er med! Ha en underbar fredagkväll och helg.

2011-03-11 @ 19:51:10
URL: http://emmashjartan.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0