Effektiv dag

Här sitter jag med fyrspaltarna och skriver och glömt bort att blogga idag. Jag har egentligen inte haft tid heller hehe. Direkt när jag vaknade imorse städade jag. Damsög och torkade ytor. Fråga mig inte varför haha men ibland är jag så rastlös att jag knappt har tid för att sova :P Skönt det med egentligen hehe.

Sofia och Martina kom över med sina småttingar efter att de vart på BVC så jag bjöd på lite fruktsallad till fika innan vi gick en promenad runt byn i det underbara vädret. Riktigt skönt var det :)


Idag har jag på mig mitt nya fina linne som jag köpte på Ellos. Jag älskar det. Kostade dessutom bara 99 kronor om jag minns rätt!



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0