Lets Dance




Ikväll är det dags för Lets Dance igen och jag ska självklart kolla. Jag har inte direkt någon favorit men klart man kollar lite extra på weise ;) Han är ju för söt alltså hehe

vem är eran favorit? :)


Postat av: Linda

Böcker? roliga att läsa? ne men dy farao,

Nu är jag på sidan 65 typ, och det jag har läst igår och idag, har jag ingen aning om vad det handlade om, så roligt tycker jag att det är att läsa böcker! =P

2011-02-04 @ 22:51:44
URL: http://lindawik.blogg.se/
Postat av: angelica

hejar på weise,rybak och jessica !:D

2011-02-05 @ 11:25:39
Postat av: Emma Viklund

Jag tycker Figge är grymmast, helt klart! :) Men gillar Jessica Andersson i övrigt... Fast alla är ju bra olika ggr, så ja tittar mest på hur dom är just den fredagen, så favoriterna varierar ;)

2011-02-05 @ 17:28:16
URL: http://emmashjartan.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0