Kevins tandsingar

Lyckades få en bra bild på kevins små tänder hehe :)



Där ser man hans små risgryn hehe.. men han går inte omkring sådär skitig om dagarna haha.. han hade precis ätit lite mat :D

Postat av: Linda

Svarar i detta inlägg istället:)neh,inge grin eller feber,hade jag inte ammat så hade jag nog inte märkt heller att hon fått sig en tandsing,så det är skönt att vi sluppit det ialf.Karin på BVC sa igår att barnen i genomsnitt får sina tänder runt 8 månaders ålder:)

2011-02-10 @ 16:34:02
URL: http://linda-pieceofme.blogspot.com
Postat av: Malin, Mamma till Zelina ♥:*¨¨*:

Jotack nästan lite för fort :p haha. jasså vad väger lillen nu ? :)

2011-02-10 @ 17:28:34
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: Sofie Childs

Hej!!



Jag har en tävling på min blogg där priset är leksaker och en badblöja. Vore kul om du ville vara med och tävla.



Om du inte är intresserad ber jag om ursäkt för reklam! =)



// Sofie Childs



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0