Promenader


Idag har jag promenerat hela dagen känns det som.

 Först gick jag till och från stallet imorse och det tog 1 timme, sen gick jag till och från evelina idag och det tog också 1 timme.

Nu på kvällskvisten gick jag en promenad med söta Maria på 1 ½ timme runt Harmånger. Det var riktigt nice att traska på. Imorgon ska vi ner till Stocka och traska runt tänkte vi hehe :)

sitter här och funderar i min ensamhet om jag ska upp och cykla en halvtimme innan sängen eller om jag ska bara ta de lungt.. har ju faktiskt rört på mig 3 ½ timme idag samtidigt som jag faktiskt behöver röra på mig mer haha

dagens i-lands-problem ;)



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0