Dags?

Jag har skrivit en del om att jag haft förvärkar och dittan och dattan och idag vid 4 så började jag få ganska ont i magen. Det ilade till i nedre delen av magen, ner i bäckenet och det kändes helt plötsligt som att jag hade världens fis på gång (sorry men jag måste vara ärlig hahahah) sen avtog det.. så kom det en sådan en gång i kvarten i några timmar tills jag hoppade in i duschen ihopp om att de skulle avta... och det gjorde det

sen satt jag här i soffan och fortsatte vid datorn och då började det igen. Då ringde jag förlossningen och de svarade så glatt på mina frågor. Hon tyckte dock att jag skulle ta en till dusch och sedan ringa om några timmar igen för att då prata igenom hur vi skulle göra. Jag sa att jag ville ringa en gång för mkt än en gång för lite och de tyckte de var alldeles rätt gjort och det kändes bra. Jag menar man vet ju inte hur det ska kännas hahaa.

hon sa också att jag var i startgroparna där med en i kvarten så antar att hon menade att det var värkar jag hade. Får se va de säger när jag ringer igen. De är liksom tillbaka nu. Dock gör de fortfarande inte så ont som det borde göra tycker man men det känns iaf som en början och fortsätter de såhär kommer jag inte kunna sova xD


jag hoppas att det vill sätta igång inatt för jag vill verkligen ha ut bebis haha men känns inte som att det är dags ännu... märks som sagt om jag fr åka in på en koll eller va de säger :)

återkommer väl under kvällen, annars imorgon med mer info haha...
kram på er




                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0