DET SPÖKAR

Fan jag har ju inte berättat om igår.. Igår lade jag mig i sängen ganska tidigt eftersom jag hade sovit dåligt natten innan det eftersom Kevin var dålig. Jag tänkte då att lite sömn är bättre än ingen sömn! Helt plötsligt hörde jag hur någon stängde en bildörr i garaget. Fredde hemma då tänkte jag! Jag låg kvar i sängen och undra när han skulle komma in. Sen måste jag ha somnat och sen när jag vaknade flera timmar senare kom han hem. Det var alltså inte han som var i garaget tidigare under kvällen.


Det var låst överallt så ingen kunde ha vart där om man inte hade nyckel och det var inte Fredde enligt honom och jag tror inte heller han spenderade några timmar i garaget efter kvällsjobb sådär haha. Vem var det då? Mystiskt de där :p

Postat av: angelica

låter läskigt :O

2010-12-11 @ 22:33:55


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0