Söndag

Söndag redan? Idag kommer Emma över på besök. Hon ska sova här några dagar vilket ska bli skitskoj. Vi har inte setts sen Halloweenfesten sista oktober vilket är galet länge sedan nu! Hon har inte ens sett min mage liksom haha. Vi ska väl ut och åka lite bil, gå promenader med hundarna och hitta på massa roliga saker i veckan.

Har precis städat lite granna också. Måste ju vara fint när Emma kommer ;) hehe. Har bara vika tvätt kvar vilket går fort. Iaf när jag viker hahaha.

Måste visa vilka fina blommor jag fick av svärmor och svägerskan för att jag klarade körkortet också :)



jättefina tulpaner fick jag av Freddes syrra Maria.



Av Freddes mamma fick jag en superfin ställning som man ska ha blommor i som nu står vid entrédörren. Visst var den fin? :) Jag älskar den hehe.


Postat av: Emma och Bebis i magen

Fina =)

2010-04-18 @ 12:32:37
URL: http://detmagiska.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vart är den köpt? :)

2010-05-20 @ 20:15:51
URL: http://starblind.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0