God morgon världen

oj oj oj! Jag vaknade för typ en halvtimme sedan! Alltid lika kul att vakna sådär vansinnigt tidigt när kroppen egentligen behöver sömn. Jag har plockat undan alla glasflaskor och glas och jag har tagit mig lite tacos som blev kvar sen igår. Nu sitter jag här och har kikat vart och vad jag skrev igår kväll men det var inget illa alls någonstans hehe. TUR det ;)

Idag är det söndag (redan?!) och jag ska göra lite skolarbete och sedan ska jag vila lite (haha) och sedan ska jag till stallet och rida. Dock orkar inte kroppen med någon tung ridning just nu så jag tar det senare hehe.

Vad ska ni göra idag då? =)

Postat av: lisa & matilda

Nu har vi en designtävling på våran blogg!

Var gärna med och tävla om de 6 designer som finns kvar!



http://smilinggirls.blogg.se/2009/september/vinnare-ny-designtavling.html

2009-09-27 @ 09:57:54
URL: http://smilinggirls.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0