De där med att packa

har aldrig varit min topp på favoritlistan direkt. Ja menar man ska planera så förbannat. Man ska välja outfit för varje dag man ska vara borta, man ska packa ner smink och sovkläder och så.. SEN ska man kolla igenom allt tre gånger så att man är säker på att man inte missat ngt


jag har precis packat upp sakerna från gävleveckan och nu ska man packa för en helg i stockholm. Sommarkrysset på lördag kväll med Emma och Charlotte och Rebecka, Linnea och Deniese och alla andra töser :) Åker redan imorgon eftermiddag så att man inte behöver stressa runt på lördag. Dock hade jag gärna gått på marknaden här hemma men men jag har ju sett det flera år och det är samma samma samma varje år så jag missar inget :P

nu ska jag slappa innan en kvällspromenad med Boyen.

Postat av: Carro

I tutten är väl att ta i. I bröstvårtan iaf. men de låter mkt skojigare när man säger i tutten :D



Låter ju nice det du planerat.

GO for it !

2009-09-03 @ 22:49:17
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0