Lördag.


Idag har jag vart i stallet hela dagen. Var först dit och fixade hästarna i morse, mockade och allt det och sen gick jag och Sofia upp till en plats här i byn där det var julmarknad. Vi hade ponnyridning där nämligen. Dock dåligt med barn tyvärr men men.

Nu ska jag bara slappa tills det är dags att dra till stallet igen ikväll. Hoppas ni mår bra, för det gör inte jag. Mår illa mest hela tiden och trött 23 timmar om dygnet men det är väl värt det sen när jag håller en bebis i famnen ;)


Postat av: lolla

hejsan

stackars dig,inge vidare att må illa och det kan ju sitta i i några veckor(sant)om du har otur...men som du säger det är det värt...

ha det gott lolla

2009-11-28 @ 21:06:58
URL: http://lollashus.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0