Fågelskådning

Filmen igår var mycket bra tycker jag. Jag tillhör den lilla skalan som inte har läst böckerna och jag tyckte de var bra ändå. Denna filmen utspelar sig på ett och samma dygn vilket var lite annorlunda men jag tyckte den var intressant hela tiden. Gillar man ettan så gillar man denna också är allt jag kan säga :)



Nu tänkte jag visa lite bilder från gårdagen när vi var ut med skolan :)



här spanade vi på fåglar. Såg några olika arter faktiskt.

 
Åsa,  Linda och Åsa (några ur min studiegrupp ).


Till fågelskådningstornet gick man igenom en hage, det var otroligt mysigt där :)


Fler av mina klasskamrater :)






                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0