Hej


Ja då var man hemkommen och sutten framför datorn. Idag har jag jobbat 8 timmar i stan på förskolan. Det har gått bra tycker jag. Jag fick vara med om saker jag annars inte har hunnit med att testa. Som sagt, förskolan i stan är annorlunda mot förskolan i min hemby. Där sover barnen i barnvagn ute medan barnen i stan sover på madrasser inne. Som sagt, bra med erfarenhet från/med båda :) Jag fick dessutom tre dagar till om två veckor. nu har ajg jobb varje vecka tills skolan (inneveckan) börjar igen. Ja det går bra iaf :)

nu ska jag kolla lite på tv och sen är det dags att sova igen känns det som haha. Imorgon kommer mamma över på besök och sover till lördagen. Nice!


vad gör ni idag då? kramis

Postat av: Linda

Tjo!!

Ja jag längtar till sommaren så att man kan dona :)

Ja det är typ inge jobb alls nu, :(

Ska ringa imorn å höra med dom!! känns som att dom har glömt bort mig... =S

Ne jag kmr inte över något idag, orkar inte!!!

Fårse om jag kmr över nåt imorn.

Puss <3

2009-03-12 @ 20:47:21
URL: http://lindawik.blogg.se/
Postat av: Emma Damm

sv: tack så jättemycket :-) kramar

2009-03-12 @ 21:12:28
URL: http://emmadamm.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0