Shopping del 2


Köpte lite filmer på ellos.se De var inte alls dyra och det var därför ja köpte dem. Kostade typ 30 kr styck förutom Shrek som kostade enbart en 5:a HAHA.


Inte de snyggaste skorna kanske men de kostade enbart 47 kronor på catalog.se så jag klagar inte ;) haha Dessa ska bli mina walkingskor hehe


Två amplar som jag planterade hängväxter i :) Hoppas de blir stora och fina sen hehe

 
Dessa två kostade 75 kronor styck egentligen. Minns ni att jag sa att det var halva det priset på catalog.se för ett tag sedan? Jag fick alltså båda dessa två för 75 kronor istället. ME LIKE IT !! Dessutom äre färg :) hahaha

Föresten har catalog.se bytt namn till catalog OUTLET. Dock är det samma adress, iaf än så länge.


Postat av: Li

Haha jag diggar Shrek ;)

2009-06-15 @ 20:31:13
URL: http://takemyplace.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0