Tisdag

Sköterskan ringde och hon bokade in en tid för mig på en koll inom tre månader. Hoppas man kommer in fort så man har det över men nu känns det bra. Att det äntligen är igång :) Nu äre bara att hålla tummarna ...


Strax efter att jag lagt på åkte vi till hudik för att släcka de små felen vi fick på besiktningen och sen svänge vi förbi hos svärmor på vägen hem. Fick lite lunch där vilket aldrig är helt fel ;) haha. Fotade dagens jag också. Ni måste erkänna att jag blivit duktig på det. Jag som aldrig annars fotar mig själv i helbild ;) hahaha



Linne: H&M
Leggins: Gina Tricot.

Inte så dyra märken idag heller men i like it anyway ;) haha

Postat av: Emma Viklund

Inte ska det vara dyrt för att det ska vara snyggt :D Jättefin. Jätteroligt att du lägger upp bilder oftare nu, så kul att se. Du är så himla fin <3 Vad skönt att det är på gång nu... Hoppas allt ser bra ut :) Kramen

2009-06-16 @ 13:11:43
URL: http://ev-itsmylife.blogspot.com


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0