Skoldax


Nu sitter man här och skriver lite. Kan inte låta bli datorn inte ens när man ska till skolan. Illa illa hehe! Dagens jag har kjol och linne. Vädret tillåter typ inget annat. Inte om man inte vill vara indränkt i svett iaf ;P Har bara en föreläsning på morgonen och sen slutar vi för dagen. Skönt att komma hem tidigt idag kan jag lova.  Nej nu måste jag borsta tänderna och dra till E4:an där jag blir upphämtad av klasskamraterna!

Tänkte fota dagens outfit senare när jag kommit hem :)
Ni får ha en härlig dag under tiden. kram kram

Postat av: Eva

Härligt! Och nu är det väl inte många dagar kvar, eller? Skolavslutning nästa vecka?

Själv räknar jag dagarna till semestern. En månad kvar :-) Har en resa till Gotland inbokad. Ska bli så skönt!

Kram,

Eva

2009-06-01 @ 09:42:25
URL: http://detspokar.blogg.se/
Postat av: Mental Monkey

Väntar på dagens outfit och väntar på att killar kan ha kjol, det är ju sjukligt varmt att dra på bralls idag...får väl flytta till Skottland och böra kilt....

//Mm

2009-06-01 @ 13:54:31
URL: http://mentalmonkey.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0