Kväller

  
Nu är man hemma igen efter lite bestyr.
Har varit över till pappa för att kolla in hans nya kök, sen har jag varit runt omkring i my hood för att fota blommor till herbariumet vi ska göra under sommaren. Jag är väl uppe i 20 blommor kanske men då har jag enbart fotat idag typ så jag är ganska nöjd. Dock vet jag massor av fler blommor som jag inte har hunnit med att fota ännu så mina minimum på 50 arter kommer jag nog klara galant :)

Idag var det även val till EU. Jag kan erkänna att jag inte röstade. Mest för att jag inte bryr mig om politik men även för att jag har noll koll på vilka partier som vill utföra vad så :P Jag hoppas det blir bra ändå!

Röstade ni?

föresten.. vet ni vad jag har i ugnen just nu? Rabarberpaj :D gott gott gott !!! hehe

Postat av: Karin

Åh....vill åsså ha... hm ska ta och plantera rabarber i landet

2009-06-08 @ 08:50:45
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: Linda

Blä för rabarberpaj xD

jag röstade inte heller.. Det spelar liksom ingen roll vad man röstar på.. det blir ju aldrig det man röstar på ändå.. sen så jobbade juh jag igår så nee inge röstning för mig!!!

2009-06-08 @ 08:53:56
URL: http://lindawik.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0