Diggiloo

Hej! Nu är man hemma och vaken och återställd till vardagen så att säga haha. Var ju till Järvsö och Diggiloo igår kväll. Var huuuuuuuuuur braaaaaaa som helst :) Det var verkligen det. Som jag sa till Ola så kunde de lätt ha varit tre timmar till haha. Bäst igår var såklart Ola (suprice suprice ?! ) och bästa låten var nog I belive I can fly. Visst hans låtar e ju bättre men de har man hört han sjunga så många gånger så därför toppar denna låten kvällen. Dessutom är det en av mina favoritlåtar i övrigt. Det var så bra att det kom en tår eller två (a). Kvällens andra bästa låt var när hela gruppen körade till trumpetlåten. En operalåt som är huuuuur bra som helst. I love it annars också (kommer tyvärr inte ihåg något namn HAHAHA )

Efter själva showen gick jag och Charlotte till signeringen. Kön var det värsta jag sett. Den var bred som en motorväg och man visste inte om de gjorde två köer eller en. Stod i 1½ timme ca innan vi kom fram till Ola men det var okej för då var vi sist vilket var helt okej ;) Filmade såklart så kanske lägger ut en snutt här, kanske inte ;) Det var ingen trängsel eller stress alls vilket var underbart! Efteråt när han var klar med alla stod vi och snackade lite till. Hur perfekt som helst och gud har jag saknat dem kramarna?! haha

Har ni funderat på att gå på Diggiloo så GÅÅ !! haha. Jag hade gärna gått på alla men när man inte är född rik så har man inget val :P

Nu har jag ingen spelning planerat men det blir väl till hösten antar jag =)





Halva bilden "råkade" försvinna :O

Postat av: Emelie

Det var hur kul som helst! :D trevligt att träffa dig också även om det bara var en kort sekund.

Signeringskön var hemsk nästan. Gick väldigt segt. När jag kom fram

Kände han igen mig även fast det var nästan ett år sen innan haha han kom till och med ihåg att jag bor i närheten haha snacka om minne.

Haha nu blev det väldigt långt.;)

2009-07-18 @ 12:15:43
URL: http://starblind.blogg.se/
Postat av: janni

signeringskön i ovesholm var typ 6 meter lång och gick aaaasfort :D höhö :D men tyckte du inte att del 2 var tråkig? jag tyckte den va riktigt seg hahaha :p

ska du inte på fler diggiloo? :D

2009-07-18 @ 14:48:33
URL: http://glife.com/janni
Postat av: Cissi

Asså Madde. känner du Ola privat eller känner du honom bara som ett Jääääääätte Fan till honom så han känner igen dig på det viset? kram

2009-07-18 @ 15:01:29
URL: http://elofson.blogg.se/
Postat av: Charlotte

TACK för världens bästa kväll Madde!

Allt var så pefekt!! det här måste vi göra om snart :D

PUSS .

2009-07-19 @ 12:26:56
URL: http://mylifeascharlotte.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Haha råkade försvinna ;) Jag tänkte gå på den igår, men satan vad dyrt det var! Får bli nån annan gång istället :)

2009-07-19 @ 19:12:54
Postat av: Anonym

hej!

Kan inte du lägga upp fler bilder från showen? Eller om du tog några bilder det vill säga:)

2009-07-19 @ 21:00:49
Postat av: justina

haha very nice picture...Kan jag följer med nästa gång? ;-)

Kram från tyskland

2009-07-20 @ 18:58:59


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0