Nattjobb och Ola

Drömde om denna sötnosen inatt, oj oj oj säger jag bara ; ) what a man, what a man.

 

Nu har man vaknat till liv efter jobbet inatt. Det gick extremt bra att jobba ska ni veta. Jag hade tre stycken att ta hand om (tre med vinterkräksjukan..) och det var inte mkt liv där inte. Dock fick jag handskas med andra nattpersonalens gamlingar som var upp och traskade kring mig. Tiden gick iaf mkt fortare än vad jag trodde den skulle göra och det var inga problem att hålla mig vaken heller. Dock var det liiiite jobbigt kring 6 då man visste att det var sista timmen och jag hade inget mer att göra då jag hade städat överallt och mina gamlingar sov. Så lättförtjänta tusenlappar igår ; )

 

Idag ska jag skriva ut lite symboler till imorgon och så ska jag packa och åka till mamma. Vad har ni för er idag då? :)

kram


Postat av: Jessica

Åååh gävle <3 <3 <3

2009-01-18 @ 14:57:19
Postat av: Madde svarar

Jessica: hehe jaoo =)

2009-01-18 @ 15:13:24
URL: http://justmadde.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0