Dag med ärenden

Somnade rätt fort igår måste jag säga. Idag har dagen gått åt till att fixa ärenden. Har gjort adressändring och jag har sagt upp lite dittan och dattan. Har kollat på banken och  mina csn-pengar kommer på måndag och det är = UNDERBART !!! 

 

Idag ska jag börja packa. Vet dock inte vad jag ska packa ännu, känns som om man använder allt som går att packa ner och flytten blir inte förrän om 3 veckor ungefär. Ska man leva bland kartonger i tre veckor? nja ja vet inte ja.. Jag har dessutom lite skolarbete att göra. Lika bra att börja eftersom hela vecka 7 går åt till att packa, flytta och packa upp!

 

Än en gång STORT GRATTIS till världens bästa Ola som vann en rockbjörn för ÅRETS LÅT med låten Feelgood!!! :)


Postat av: thezsa

så nu tänkte jag ha en liten frågestundi bloggen . ställ frågor till mig

så kommer jag sammanställa svaren på bloggen senare ikväll eller imorgon.

du får fråga hur många frågor du vill. :D<3

2009-01-23 @ 19:33:51
URL: http://thheresse.blogg.se/
Postat av: rebecka :D

det var det verkligen.. :) GRATTIIIIIS :D

kan jag länka dig från min blogg? :o

:D

2009-01-23 @ 22:08:59
URL: http://rebeckahautanen.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0