tisdag

Mitt internet fungerar ännu. Tror dock detta är sista dagen haha men jag har juh internet i huset nu också så jag ska väl förhoppningsvis inte vara utan hehe. Imorgon är det flytt till huset som sagt så det kan bli lite svårt att hinna med att blogga imorgon. Får se om jag hinner med något inlägg under dagen iaf, annars kan jag juh alltid mobilblogga lite ! Dock fungerar det inte att lägga in bilder för mig genom mobilbloggen -.- det suger! Vet egentligen inte riktigt varför heller men men!

 

nu ska jag fixa lite småsaker men jag återkommer väl senare under dagen ;)

kram


Postat av: Malin Viklund

Vad roligt, hoppas det ska gå bra att flytta till huset :) Vad myysigt för er ju!

2009-02-10 @ 21:17:50
URL: http://malinviklund86.blogspot.com/
Postat av: cristin

Vilken fin blogg :)

vilket är ditt bästa modetips?



du har inte glömt att prenumerera på min blogg va?

lägg till mig så lägger jag till dig :)

ha det super!

2009-02-11 @ 12:56:44
URL: http://ccristin.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0