Dildoparty på lördag


Nu har jag tid att blogga om dagen. Kom hem från jobbet vid typ 6 men jag har suttit i telefon konstant sen dess. Först med mamma, sen sofia och slutligen Emma. Det blev bestämt idag också att lilla Madde ska ha dildoparty hemma i huset på lördagkväll. Ni anar inte hur mkt jag längtar. Dels för att dildoparty är roligt och Erika är verkligen bra på att prata men även för att träffa massa vänner igen (har inte haft tid på eeeevigheter känns det som...) och för att visa alla nya huset :D Man är som en liten unge hahaah!

Det gick bra att jobba idag också. Ungarna var hur underbara som helst (som alltid) en liten söt tjej "åh han är min idol" (jag hade min ola tröja på mig idag ) haha värsta sött :)

Känns dessutom så himla bra att förskolan litar på mig att jag klarar av att ha barnen själva och att ja tar hand om "huset" själv så där vid stängning. Jag tycker det känns jättebra och det är bra för mitt självförtroende! Nu vet jag att jag kan lixom. :)



Nu blir det lite tv sen sova tror jag. Jag är sjukt trött! Börjar man bli gammal kankse? ;)

Postat av: anneli

Är jag bjuden ?????? Behöver uppdatera mina dildos! :D

2009-02-10 @ 13:01:52
Postat av: Madde svarar

Anneli:

klart du är bjuden :) jag har bara inte hunnit snacka med så många ännu för det blev bestämt igår hehe

2009-02-10 @ 13:32:01
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: anneli

fast ja vet int om ja kan komma.. får se ;:p

2009-02-11 @ 08:50:41


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0