Tillbaka

Jag och bloggen tog lite julledigt någon dag hehe. Behövligt och skönt. Min jul var iaf underbar. Mamma och lillebror var här så vi käkade god mat (som jag lagade hehe) och öppnade julklappar och kollade på lite tv och käkade alldeles för mycket godis till hehe. Juldagen var alldeles lugn. kollade på lite film hos en kompis annars var det som en helt vanlig dag. Igår åt vi julmat hos svärmor istället och man blev galet mätt på otroligt god mat som alltid hehe. Idag blir det till att slappa, det är ju söndag hehe. Kanske åker in till stan och kollar in Gina Tricot. 50 % rabatt där ;) kanske hittar massa fint.

Vad ska ni göra idag annars då? :) Hade ni en bra jul?

en bild på julklapparna och lite sånt kommer in senare idag

Postat av: Helena

Hittade du nått på Gina? ;)

De gjorde jag :O HAHA

2009-12-28 @ 19:54:59
URL: http://helenawanglov.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0