Ny onlinebutik


Kikade runt lite och hittade en ny klädbuktik på nätet, nämligen Bonprix.se. Kikade runt lite och hittade faktiskt lite fint som jag skulle kunna tänka mig köpa. Dock ingen ide nu haha men you get my point.


klänning för 279 kronor och fanns i tre färger


snyggt linne för 279 kronor även det. Fanns också i flera färger



En söt klänning för 279 kronor. Fanns också i flera färger


För den som vill spexa till det lite extra i jul fanns även denna tomtedräkt att köpa för 279 kronor. Visst är det Victoria Silvstedt på bilden? Iaf en äkta kopia haha

Man kan tro att allt kostade 279 nu men så var inte fallet haha. Det fanns massor med olika priser. Det fanns också olika kategorier som herrar, damer och barn exempelvis. Frakten gick på 49 kronor oavsett hur mkt du beställer och frakttiden var 6-14 dagar.


Postat av: Carro

TACK MADDE !

Jag som verkligen letat efter en sån där tomteklänning ^^ :P

2009-12-02 @ 15:58:51
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/
Postat av: Elin

Åh! Jag måste in och kika på den där sidan!! Japp det är Victoria på bilden! =)

2009-12-07 @ 15:44:45
Postat av: madde

Elin: hehe ja kika in vettja :) hehe ja bra, då hade jag inte helt fel haha

2009-12-07 @ 17:45:00
URL: http://justmadde.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0