Maddes önskelista

Till något roligare och mer positivt :) Detta önskar jag mig till julklapp/födelsedag (finns någon fördel med att fylla så nära inpå julen)


1. Nummer ett på min lista är en plats till Melodifestival-deltävlingen i Övik nästa år då Ola ska stå på scen :) Genrep går lika bra det med även om delfinal är snäppet vassare


2. Nummer två på listan är en morgonrock. Jag är så otroligt fryssen av mig och hatar att klä på mig det första jag gör när jag vaknar. Nej då strosar jag hellre runt i en morgonrock och tofflor ett tag.


3. Fotbad är alltid nice, speciellt snart när jag kommer ha rätt ont i fötterna hehe


4. klart att presentkort alltid är välkommet :)

vad önskar ni er i år? :)


Postat av: Jessica

va kul att du var lite längre gången än du trodde!! själv kunde jag säga vilken dag jag hade blivit gravid, HAHA. dom ändrade mitt uträknade BF med 1 dag på ultraljudet, så de kallar jag att ha koll när man blir på smällen oplanerat ;) haha.



du kommer bli piggare, tro mej. i början så gick jag till jobbet, hem, rastade hundarna, sov, rastade hundarna, sov, rastade hundarna, jobbade, sov osv osv osv. Men de släppte (tur de, annars hade nog hundarna ätit upp lägenheten, haha) lika illamåendet släppte tillslut. ända sättet att må någorlunda bra var att äta hela tiden, därför jag blev så fet. fick reda på åk-sjuketabletterna typ 6 veckor innan hon kom, så då var de ju försent, haha.

2009-12-04 @ 17:36:17
URL: http://www.jessicab87.blogspot.com


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0