Kul kväll med gänget

Klassfest igår och jag säger tre ord. KUL SOM SATAN !! hah. Det var dock bara 5 från klassen men shit va kul vi hade. Vi snackade massa gamla minnen och jag har länge sagt att jag hade lätt gått om 3 år om det hade vart´med hela klassen. De sa samma sak igår. Fatta vilken perfekt klass jag hade. Jag är kär i hela bunten haha. Igår åkte jag till Micke som var värd för kvällen haha. Fint litet hus hade han och nära till jobbet också. Snacka om tur! Det var iaf Micke, Jag, Anso, Madde och Niclas från klassen. Sen var även Fredrik och Fredrik där. (Ni kan ju ana hur jobbigt det var med två Fredde och två Madde haha..)
   
Iallafall käkade vi lite grillat och massa sallad och bröd och godricka. Hur trevligt som helst var det. Sedan gick vi in till tv-rummet för att sjunga lite singstar. Det gick skitbra. Först spelade jag , micke och anso mot fredde, nicklas och madde. VI VANN !!! STORT *mohaha* De andra laget ville ha revanch och det gick ju som de gick ;) Mitt lag vann nämligen igen haha! En sista gång tävlade jag och Madde i ett lag mot Micke och Anso. Det gick ju bra för VI VANN igen hahahah!

E ja kung på singstar eller vad? hahaha



så här kaxig var man efter att ha tagit en tequila hahahaha 8-)

Tog faktiskt min Tequila oskuld igår också. Dock de värsta jag gjort. Det smakade skit och jag vill ge ett hedersdiplom till alla som klarar av tequilarace haha! Jag ska aldrig ta en sådan igen. De bara vände sig i magen på mig och det tog lång tid innan eftersmaken försvann haha. Jag som hade så höga förväntningar på de där haha! BLÄ hehe

   

Vid typ 3 åkte jag hem och somnade snabbt och gott. Imorse vaknade jag däremot mindre pigg. Jag som skulle vara i stallet vid 10 och rida med Sofia. Det gick inte haha. Jag låg i sängen till 1 HAHAHAHA. Och jag får vänta med att rida tills ikväll när det är lite svalare, annars svimmar jag väl haha.

MER BILDER KOMMER !!!! GÅR INTE ATT LADDA UPP NU :(


Postat av: Nollan

Haha, ja visst hade vi en fett rolig kväll ;) kul att träffa dig igen gumman det får inte dröja 3 år till :D

2009-08-08 @ 19:51:28
Postat av: Madde

Nollan: hahaha ja de var kul :D

hehe ja men desamma! nej inte 3 år till :O haha

2009-08-08 @ 20:27:26
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: TOBBE

mysiga bilder :)

2009-08-09 @ 01:14:49
URL: http://veteran.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0