Trött

God morgon alla sötnosar! Igår var jag skapligt trött kan jag meddela. Jag som skulle lyssna på Ola när han var med på Mix megapol imorse, ställde klockan så snällt på halv 8 (trodde jag) vaknade och så skulle jag gå in på internet för att lyssna genom nätet och upptäcker att klockan är snart 9 -.- TYPISKT haha!

Iallafall kom jag upp i lagom tid så ja hinner göra allt som ska göras. Jag har fört över pengar, har tagit ut pengar, jag har packat det mesta och jag har fixat och donat lite. Vid 2 åker jag med syrran till stan och sen bär det av till Ljusdal för att ta bussen därifrån till Stockholm. Sen bär det av till Emma. *yihoo* va kul de ska bli hehe!

Nu ska jag ta mig ngt att äta, sminka mig och packa ner de sista. Vi hörs väl ngt mer



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0